Goethe-Marketing Departement mit 5 Beiträgen auf der TPM Konferenz 2018!
TPM Theory + Practice in Marketing Conference, 16.05.-18.05. 2018 in Los Angeles, USA
Das Goethe-Marketing Department ist dieses Jahr abermals stark auf der TPM Marketing Science Conference vom 16.05. - 18.05. 2018 in Los Angeles vertreten. Insgesamt werden 5 Vorträge gehalten.
The Incremental Value of Unstructured Data in Prediction Customer Retention
Evert de Haan and Elena Menichelli
Economic Loss of Cookie Lifetime Restrictions
Klaus Miller and Bernd Skiera
An Approach to Measure a Firm's Risk of Losing Visibility in Organic Search
Gabriela Alves-Werb, Christian Doppler, Bernd Skiera
Have You Seen This Ad? The Impact of Display Ad Viewability on Advertising Effectiveness
Christina Uhl, Nadia Abou Nabout and Klaus Miller
Social Value of Bidders in Auctions: An Application in Real-Time Advertising
Kamilla Zab, Bernd Skiera and Martin Spann
Weitere Infos zur Konferenz: http://theorypractice.org/