Goethe-Marketing Departement mit 5 Beiträgen auf der TPM Konferenz 2018!

TPM Theory + Practice in Marketing Conference, 16.05.-18.05. 2018 in Los Angeles, USA

Das Goethe-Marketing Department ist dieses Jahr abermals stark auf der TPM Marketing Science Conference vom 16.05. - 18.05. 2018 in Los Angeles vertreten. Insgesamt werden 5 Vorträge gehalten.

 

The Incremental Value of Unstructured Data in Prediction Customer Retention

Evert de Haan and Elena Menichelli

Economic Loss of Cookie Lifetime Restrictions

Klaus Miller and Bernd Skiera

An Approach to Measure a Firm's Risk of Losing Visibility in Organic Search

Gabriela Alves-Werb, Christian Doppler, Bernd Skiera

Have You Seen This Ad? The Impact of Display Ad Viewability on Advertising Effectiveness

Christina Uhl, Nadia Abou Nabout and Klaus Miller

Social Value of Bidders in Auctions: An Application in Real-Time Advertising

Kamilla Zab, Bernd Skiera and Martin Spann

 

Weitere Infos zur Konferenz: http://theorypractice.org/

Programm

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